OBSZARY DZIAŁALNOŚCI

Identyfikacja wizualna

To nic innego jak komplet materiałów na które składają się takie elementy jak: logotyp, kolorystyka, krój pisma, wygląd materiałów drukowanych tj. papier firmowy, wizytówki, koperty, wygląd produktów oraz i ich opakowań a nawet system oznakowania w siedzibie firmy. Spójna linia graficzna tych elementów pomaga w budowaniu wizerunku, zaufania i świadomości marki oraz wpływa znacząco na jej postrzeganie. Dzięki profesjonalnym i odpowiednio skrojonym projektom możemy np. targetować do określonej grupy docelowej w zależności, czy jest to produkt lub usługa codziennego użytku lub np. premium.

Dlaczego to takie ważne?

Świadome i konsekwentne budowanie marki to sprawa bardzo istotna już od samego początku życia firmy. Dzięki temu klienci nas zapamiętują, kojarzą nasz produkt i wracają. Coraz więcej firm zaczyna dostrzegać niezaprzeczalne korzyści płynące ze spójnej i przemyślanej identyfikacji wizualnej biorąc za przykład komunikację dużych marek i korporacji. Klienci nierzadko dokonują wyborów nie tylko przez pryzmat jakości, której często nie są w stanie w pierwszej chwili zweryfikować a właśnie dzięki wizerunkowi, poczuciu związania z marką, ocenie wiarygodności co często sprawia, że klient wybierze właśnie nasz produkt spośród innych, bo ufa, że jest lepszy od konkurencji.

Daj się zobaczyć

Wzrost rozpoznawalności i atrakcyjności oferty to niewątpliwie jedna z największych korzyści posiadania spójnej komunikacji wizualnej firmy.

Wyróżnij się

Dzięki spójnej identyfikacji wizualnej wyróżnisz się na tle konkurencji, co powinno realnie przełożyć się na zwiększenie zysków firmy!

Targetuj

Odpowiednio przygotowana linia graficzna wraz z księgą znaku i przykładami zastosowania sprawi że dotrzesz do właściwej grupy docelowej

Zwiększ potencjał

Klienci często kupują oczami. Atrakcyjny wizualnie produkt budzi zaufanie i może przyczynić się do wyboru naszej a nie konkurencyjnej oferty!

Najważniejsze składniki?

Co dokładnie wchodzi w skład dobrze zaprojektowanej identyfikacji wizualnej?

Kolorystyka
Spójna typografia
Logotyp
Wizytówki
Papier firmowy
Koperty
Teczki firmowe
Wzory dokumentów

Pieczątki
Tablice informacyjne
Identyfikatory
Ulotki, broszury
Branding na pojazdach
Wystrój biura
Ubiór pracowników
Wzory opakowań

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Etapy tworzenia

Projektowanie identyfikacji firmy to proces złożony i wymaga pełnego zaangażowania obu stron. Startujesz ze swoim biznesem, a może chcesz dokonać liftingu? Jeśli chcesz wdrożyć spójny wizerunek w Twojej firmie polecamy zlecić tego typu prace profesjonalnej agencji, takiej jak ELGRAFICA, która dokona analizy konkurencji, przedstawi przykładowy projekt dopasowany do grupy docelowej, stworzy księgę znaku tzw. CI (Corporate Identity) i będzie nadzorować cały proces realizacji od A do Z począwszy od projektu aż po wykonanie, montaż i dostarczenie kompletu materiałów.

Projektowanie identyfikacji powinno zacząć się od dokładnej analizy i rozmowy oraz określenia celu jaki ma ona osiągnąć.

Przygotowanie projektów oraz wdrożenie ich w życie wg. wcześniejszych ustaleń i zaplanowanego harmonogramu.

Nadzór nad wprowadzaniem wg. wzorów i zasad ściśle określonych w księdze CI (Corporate Identity).

Druk nowych materiałów firmowych, montaż oznakowania, przekazanie nośników i druków z księgą identyfikacji klientowi.

Potrzebujesz identyfikacji dla Twojej marki/produktu?

Napisz do nas

Życzenia Elgrafica