OBSZARY DZIAŁALNOŚCI

Gadżety reklamowe

Wykonujemy znakowanie na różnego rodzaju popularnych gadżetach reklamowych, które powodzeniem służą jako upominki dla kontrahentów i klientów indywidualnych jako element utrwalający świadomość marki. Do najpopularniejszych tego rodzaju należą: pendrivy, pendrivy w formie karty, parasole, breloki, przypinki, kubki i filiżanki, opakowania i puszki metalowe, torby, siatki lniane, czapki, koszulki, bluzy, polary, miary/linijki, czy modne ostatnio powerbanki. Na każdym gadżecie mamy możliwość wykonania znakowania różnorodnymi technikami takimi jak grawer laserowy, tampodruk, sitodruk, sublimacja, druk UV, haft komputerowy, termotransfer, tłoczenie, naklejki wypukłe 3D. Nie widzisz jakiegoś produktu w naszej ofercie? Zapytaj!

W naszej ofercie m.in.

A także notesy korkowe, antystresy, gadżety podróżne, wizytowniki, etui na karty kredytowe RFID, torby sportowe, plecaki, narzędzia, latarki, ołówki stolarskie, leżaki rozkładane, sportowe gadżety kibica, ręczniki, koce, poduszki, torby termoizolacyjne, worki, skrzynki do wina, upominki ekologiczne, kubki termiczne, kubki podróżne.

Techniki znakowania

Tampodruk

Tampodruk

Popularna technika nadruku na małych artykułach reklamowych, wykonanych z metalu, plastiku, papieru, szkła, gumy, drewna itp. Pożądany kształt nanoszony jest na produkt przy pomocy elastycznego tamponu.

Sitodruk

Sitodruk

Doskonale nadaje się do jedno- i wielobarwnego nadruku na artykułach tekstylnych i innych twardych, zarówno płaskich jak i okrągłych materiałach takich jak plastik, metal, szkło, drewno. Metoda ta jest alternatywą dla tampodruku i pozwala na wykonanie nadruku o większej powierzchni, ograniczonej jedynie wielkością sita.

Sublimacja

Sublimacja

Stosowana głównie przy nadrukach na tekstyliach. Grafikę należy najpierw wydrukować na specjalnym papierze przy użyciu odpowiednich tuszy sublimacyjnych, a następnie przenieść na powierzchnię przedmiotu za pomocą prasy. Naniesiony w ten sposób nadruk jest trwały, odporny na pranie i czynniki chemiczne.

Termotransfer

Termotransfer

Technika nadruku polegająca na termicznym wgrzaniu w materiał wcześniej przygotowanej folii wyciętej w pożądany kształt. Zastosowanie techniki termotransferu zapewnia doskonałą jakość nadruku. Za jej pomocą można znakować na różnych rodzajach podłoży..

Druk UV

Druk UV

Technologia służąca do wykonywania nadruków w pełnym kolorze na różnych podłożach, w wysokiej rozdzielczości 1440 x 1200 dpi, farbami utwardzanymi promieniami UV (CMYK + biały), zapewniającymi intensywne kolory, doskonałe krycie oraz przyczepność do podłoża.

Tłoczenie

Tłoczenie

Efektowna metoda znakowania, stosowana najczęściej na artykułach reklamowych wykonanych ze skóry, wyrobów skóropodobnych, PU, tektury, papieru. Polega na trwałym odkształceniu materiału przez odpowiednie wtłaczanie matrycy w znakowaną powierzchnię.

Grawer laserowy

Grawer laserowy

Trwała, precyzyjna i efektowna technika znakowania artykułów reklamowych. Stosowana na metalu, drewnie, skórze, jak i na metalach lakierowanych, plastiku, szkle itp. Kolor graweru uzależniony jest od rodzaju materiału, z jakiego wykonany jest znakowany przedmiot.

Naklejki 3D

Naklejki 3D

Trwała i efektowna technologia znakowania reklamowego. Na kolorowy wydruk cyfrowy nakłada się warstwę przeźroczystej żywicy, dzięki czemu uzyskuje się głębsze i bardziej wyraziste kolory. Dodatkowo żywica chroni nadruk przed uszkodzeniami mechanicznymi, wilgocią i promieniami UV, zwiększając trwałość produktu.

WYKORZYSTANIE GADŻETÓW

Jaką rolę pełnią gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe stanowią nieodłączny element w kształtowaniu wizerunku firmy oraz w budowaniu relacji z otoczeniem. W opinii właścicieli upominki reklamowe są najbardziej efektywnym i najtańszym, obok reklamy internetowej nośnikiem reklamy pomagającym pozyskać nowych klientów i związać z sobą już istniejących. Odpowiednio dobrany, pomysłowy i dobrej jakości gadżet to sposób na pozostanie zauważonym i wyróżnienie się na tle konkurencji.

Budowa wizerunku

Budowa wizerunku

Atrakcyjne, ciekawe i odpowiednio dopasowane do grupy docelowej gadżety to swoista wizytówka firmy, która pozwala budować wieź i utrwala jej pozytywny obraz w oczach klienta.

Pretekst do rozmowy

Pretekst do rozmowy

Wykorzystanie gadżetów w komunikacji firmy to doskonały sposób na zachęcenie klienta do zapoznania się z naszą ofertą lub zaproszenie do dalszej współpracy.

Darmowa reklama

"Darmowa" reklama

Odpowiednio dobrany upominek z naszym znakowaniem staje się żywą reklamą firmy przez używanie i eksponowanie go w codziennym użyciu przez osobę obdarowaną.

Budowanie przewagi

Budowanie przewagi

Upominki reklamowe posiadają ogromny potencjał w kreowaniu przewagi konkurencyjnej firmy szczególnie podczas uczestnictwa w targach czy podczas dni otwartych.

PORTFOLIO PROJEKTÓW

Nasze realizacje

Kliknij w poniższą grafikę i zobacz gadżety, które wykonywaliśmy dla naszych klientów!